Великокопанівська об'єднана територіальна громада

Херсонської області

Олешківський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області інформує

Дата: 26.04.2017 10:01
Кількість переглядів: 102

Олешківський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління

юстиції у Херсонській області інформує

що з 1 лютого 2017 року у нашому відділі державної реєстрації актів цивільного стану запроваджено пілотний проект з подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

Завдяки реалізації цього проекту громадяни мають можливість:

  1. подати заяву у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, не виходячи з дому;
  2. оплатити з використанням платіжних систем у режимі он-лайн послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
  3. здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних для громадян дати та часу;
  4. отримати консультації працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану за результатами розгляду надісланих через веб-портал заяв

або звернень.

Одночасно повідомляємо, що громадяни мають можливість зареєструвати народження новонародженої дитини у пологовому відділенні де приймалися пологи. Для цього необхідно:

- якщо батьки в шлюбі: паспорти батьків, свідоцтво про шлюб та медичне свідоцтво про    народження,    яке    видається в пологовому відділенні;

-якщо мати не перебуває в шлюбі та буде одинокою матір'ю: паспорт матері та медичне свідоцтво про народження, яке видається в пологовому відділенні;

-якщо мати не перебуває в шлюбі, але батько хоче визнати батьківство над дитиною: паспорти батьків, свідоцтво про шлюб та медичне свідоцтво про народження, яке видається в пологовому відділенні;

При отриманні свідоцтва про народження новонародженої дитини у пологовому будинку, батьки дитини за бажанням, можуть звернутися до спеціалістів відділу для проведення реєстрації місця проживання дитини та отримати довідку про склад сім'ї.

В.о.начальника Олешківського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області

О.Ю.Овсієнко

Олешківський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області

 

ІНФОРМУЄ:

Відповідно до закону України « Про державну реєстрацію актів цивільного стану» про факті державної реєстрації акту цивільного стану органами державної реєстрації актів цивільного стану видається відповідне свідоцтво. Бланки свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану ( документами суворої звітності.

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану, а також дипломатичними представництвами та консульськими установами України.

Якщо оригінал свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, повторна видача свідоцтва здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану на підставі актового запису цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

Повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану у такому випадку здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає повторно свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану.

Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається повторно без підтвердження у разі зберігання актового запису цивільного стану на тимчасово окупованій території України або у районі проведення антитерористичної операції.

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану здійснюється за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається представникам зазначених установ за довіреністю установи та при пред'явленні документів, що посвідчують їх особу. Особам, яким виповнилося 16 років, свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану може повторно видаватися за наявності паспорта (паспортного документа). Особі, позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються.

Свідоцтво про смерть повторно видається другому з подружжя, а також дітям, у тому числі н усиновленим, та їх законним представникам, близьким родичам померлого (братам і сестрам, онукам, діду і бабі як з боку батька, так і з боку матері), особі, яка є спадкоємцем за законом або заповітом, представникові органу опіки та піклування у разі виконанням ним повноважень з опіки та піклування стосовно осіб, які мають право на отримання такого свідоцтва.

Після припинення шлюбу внаслідок його розірвання свідоцтва про шлюб повторно не видаються, У таких випадках на письмове прохання заявників відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб щодо підтвердження дошлюбного прізвища.

На свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану, що повторно видаються,

робиться відмітка « Повторно».

В.о.начальника Олешківського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області

О.Ю.Овсієнко

 

«ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ»

 

 

 

 

ЗРУЧНИЙ СЕРВІС ДЛЯ КОЖНОГО УКРАЇНЦЯ!

Проект Міністерства юстиції України «Он-лайн будинок юстиції» тепер доступний для кожного українця! Цей проект увібрав у себе всі сервіси, які Міністерство надає в електронному вигляді.

«Он-лайн будинок юстиції» - це можливість не виходячи з власного будинку; -

- повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;

- зареєструвати або ліквідувати фізичну особу - підприємця;

- зареєструвати громадське об'єднання зі статусом юридичної особи або засіб масової інформації;

- отримати дані про електронний цифровий підпис;

- отримати інформацію з усіх реєстрів Мін'юсту.

Ще одна новація - соціальний ліфт, де кожен український юрист може залишити свою  анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних вакансій в системі юстиції. Також тут можна скористатися послугою «СМС-Маяк», яка передбачає можливість отримання інформації щодо будь-яких змін в реєстрах бізнесу й нерухомості щодо твого майна.

Задля зручності користувачів на порталі сервісу розміщена інструкція з отримання кожної запропонованої послуги, а також є опція «залишити відгук».

 

Скористатись послугою «Он-лайн будинок юстиції» може кожен, перейшовши за посиланням: https/online.minjust.gov.ua

 

ГРАФІК

прийому громадян працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління, юстиції у Херсонській області

   

 ПОНЕДІЛОК  - з 9-00 до 16-00     прийом громадян з питань  державної  

                                                             реєстрації   смерті     

 

ВІВТОРОК   -       з 9-00 до 18-00     прийом громадян з усіх питань

 

СЕРЕДА    -          з 9-00 до 18-00     прийом громадян з усіх питань

 

ЧЕТВЕР -             з 9-00 до 20-00     прийом громадян з усіх питань

 

ПЯТНИЦЯ  -      з 9-00 до 18-00     прийом громадян з усіх питань

 

СУБОТА    -         з 9-00 до 16-00     прийом громадян з усіх питань

 

НЕДІЛЯ    -         вихідний день

 

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА - з 13-00 до 14-00

САНІТАРНИЙ ДЕНЬ – остання середа місяця

ГРАФІК

прийому громадян керівництвом Головного територіального управління, юстиції у Херсонській області

Посада

 Адреса

День прийому

Часи

прийом^

Начальник

Головного територіального управління юстиції у Херсонській області

вул: Потьомкінська, 42/14, каб. № 202

Понеділок

з 16.00 до 18.00

Перший заступник начальника

Головного територіального управління юстиції у Херсонській області.

вул. Потьомкінська, 42/14, каб. № 204

П'ятниця

з 09.00 до 13.00

Заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації - начальник управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Херсонській області

вуя. Олександрійська, 30, каб. 4

Четвер

3 09.00 до 13.00

3аступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби - начальник управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській 1 області

вул. Комкова, 87, корпус 2, каб. № 10

Вівторок

з 16.00 до 19.00


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь