Запроваджено карантинні заходи у ЦНАПах
???????УВАГА ??? Запроваджено карантинні заходи???
За для захисту себе та своїх близьких та запобіганню поширення захворювання на коронавірус ???? Херсонська обласна державна адміністрація рекомендує залишайтися вдома ???? і без гострої необхідності не виходьте.
А якщо вже вкрай потрібно замовити адміністративну послугу – користуйтеся онлайн-сервісами! ????????
Електронні послуги допомагають убезпечитися від інфікування ????????
Пам'ятайте одна з основних умов безпеки – уникати місць масового скупчення людей????????????????????????????????.
Цьому допомагає переведення комунікації у дистанційний режим, застосування сучасних інформаційних технологій????????????
Таке правило поширюється і на отримання адміністративних послуг????????????
Відвідування відповідних органів влади потрібно мінімізувати. Не варто стояти у «живій» черзі, наражаючи себе та оточуючих на небезпеку ????????: коли є можливість скористатися онлайн-чергою????
Будьте відповідальними та дотримуйтесь декілька простих правил:
? В приміщеннях ЦНАПів відповідних адміністративно-територіальних одиниць, що є місцями масового перебування людей користуватись медичними масками та антисептиками
? Подавати звернення з особистих питань за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку, відповідно до чинного законодавства;
? здійснювати попередній запис на зручний день та час, зокрема через офіційні сайти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, об’єднаних територіальних громад, а також через офіційний сайт обласної державної адміністрації – розділ «Онлайн-запис до ЦНАПів» https://khoda.gov.ua/poslugi.
? Очікувати своєї черги поза межами будівлі ЦНАП (на вулиці, подвір’ї ) з дотриманням відстані не менше ніж 1 метр
? Не знаходитись в приміщенні де кількість громадян перевищує кількості робочих місць для обслуговування;
? Дотримуватись відстані під час обслуговування не менше 1 метра між працівником ЦНАП.
Як приклад роботи Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новотроїцької селищної ради зручно та безпечно проводиться прийом громадян:
????Крок 1? - реєстрація в електронній черзі. ????
????Крок 2? – отримання талону ???? відвідувача з датою, часом та номером в черзі
????Крок 3? - очікування зовні приміщення, на свіжому повітрі ??????, уникаючи контакту з іншими відвідувачами. Завдяки системі управління електронною чергою, та botklient зі свого смартфону ви зможете слідкувати за номером в черзі .
????Крок 4?– як прийде ваша черга вам прийде повідомлення про виклик на прийом до адміністратора.
????Крок 5? – після отримання послуги ви зможете оцінити роботу як адміністратора так і роботу підрозділу в цілому.????????
Бережіть себе та своїх близьких?
https://www.facebook.com/vcpkhoda/photos/pcb.118606406413427/118650219742379/?type=3&theater
З повагою, відділ цифрових послуг управління інформаційних технологій Херсонської ОДА
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)