Оновлена інформація щодо зміни (втрати) паспорту, наявного в матеріалах пенсійних справ пенсіонерів
Від органів Державної міграційної служби отримано інформацію про зміну (втрату) паспорту, наявного в матеріалах пенсійних справ пенсіонерів.
Згідно із статтею 16 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” застрахована особа зобов'язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, виїзд за межі держави та про обставини, що спричиняють зміну статусу застрахованої особи, протягом десяти днів з моменту їх виникнення.
На сьогоднішній день, вказані пенсіонери не повідомили органи Пенсійного фонду про зміну документу, який посвідчує особу, для внесення змін у особисту картку та виплатні документи.
У разі, якщо ними не буде надано документу, який посвідчує особу, виплату пенсії буде припинено.
Поновлення виплати пенсії буде проводитися після надання до відділу обслуговування (м.Олешки, вул.Пролетарська,52,1 поверх, зал обслуговування) документу (паспорту (у вигляді книжечки, або паспорту у вигляді ІD-картки з витягом щодо реєстрації місця проживання або посвідки на постійне проживання).
П.І.Б. |
Адреса |
Нікітіна Марія Пилипівна |
с.Великі Копані, вул.Пролетарська, 64 |
За додатковою інформацією можна звернутися за телефоном 4-40-31, моб.тел.(095)8661507.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)