Великокопанівська сільська територіальна громада

Херсонської області

ЯКЩО ТЕРМІН ДІЇ ЕПП ЗАКІНЧУЄТЬСЯ…

Дата: 11.06.2019 13:41
Кількість переглядів: 1789

Фото без описуЕПП — це документ, так би мовити, два в одному: пенсіонери використовують його і як пенсійне посвідчення, і як банківську картку. Таке посвідчення видає банк, і термін його дії як банківської картки визначає саме банк. Справді, такі електронні пенсійні посвідчення випускають вже три роки, і нині наближається час, коли в них закінчується термін використання саме як банківської картки. Хвилюватися з цього приводу не потрібно, адже це нормальна практика: усі знають, що через певний період банківську картку потрібно поновлювати. Водночас термін дії ЕПП як пенсійного посвідчення здебільшого є безстроковим (наприклад, якщо пенсіонер одержує пенсію за віком). Відповідно ми передбачаємо автоматичне поновлення, тобто продовження, дії такого документа.

? Яким чином це відбувається?

?? За два місяці до закінчення терміну використання ЕПП як банківської картки банк надаватиме Пенсійному фонду списки ЕПП, у яких термін дії завершується. Щоб не створювати людям зайвих проблем і пенсіонери повторно не зверталися у Фонд із цього приводу, ми будемо самі ініціювати перевиготовлення відповідних документів. Тобто формуватимемо відповідні замовлення і надсилатимемо в Ощадбанк. А Ощадбанк, у свою чергу, надаватиме таким посвідченням спеціального статусу — документів, які готують до повторного випуску. Інакше кажучи, таке ЕПП буде чинним документом доти, доки особа отримає нове.

?? Коли документ виготовлять, його передадуть у те відділення Ощадбанку, у якому цей документ видавали попереднього разу. Тобто збережеться та логістика, яку було визначено під час первинної видачі документа. Ощадбанк надсилатиме людині СМС-повідомлення такого характеру: шановний пенсіонере, ви маєте прийти в таке-то відділення банку в такий-то день, здати старе електронне пенсійне посвідчення — банківську картку й отримати нове. Попередній документ вилучать і знищать, а новий буде активовано. Це загальний порядок автоматичного поновлення ЕПП.

? З автоматичною процедурою все зрозуміло. Але, мабуть, виникатимуть ситуації, коли людина повинна буде сама звернутися в Пенсійний фонд щодо повторного випуску документа?

?? Так. Є обставини, за яких людина має звернутися в Пенсійний фонд із заявою про випуск нового ЕПП. Це потрібно зробити у випадку, коли пенсіонер хоче отримати посвідчення в іншому відділенні, наприклад, якщо він змінив місце проживання, у зв’язку з виїздом в інший район або область. А також у разі закінчення строку дії ЕПП саме як пенсійного посвідчення, тобто коли пенсію було призначено на певний термін. Зокрема, це стосується пенсій у зв?язку з інвалідністю, які призначають на період, на який встановлено інвалідність, або пенсій у зв’язку з втратою годувальника, які призначають до досягнення одержувачем певного віку.

? Куди звертатися пенсіонерам, якщо електронне пенсійне посвідчення було втрачено або пошкоджено?

?? У такому разі пенсіонер має звернутись із заявою в установу банку, у якому цей документ було отримано, і через певний час отримати нове ЕПП.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь