художнє мистецтво
Радість творчості, в ім’я гармонії та краси!
Навчивши дитину відчувати красу, захоплюватись дивними творіннями людських рук, нерукотворною красою природи, виховаємо людину з високою культурою почуттів.
Краса творчості полягає у поєднанні різноманітних матеріалів, звуків, фарб, слів, котрі надають створеному, зробленому людиною-майстром, форму, що діє на почуття і розум, як сила, котра викликає у людей здивування, гордість і радість перед їхньою здатністю до творчості. Для цього використовуються різні методи і форми, які сприяють розвитку творчих можливостей підростаючого покоління.
Мистецтво – особлива форма творчої діяльності людини – має пізнавальну, ідейно-виховну та естетичну цінність: розвиток в дітей емоційного сприймання навколишньої дійсності, а головне – творчого мислення і фантазії.
Зображуючи навколишній предметний світ, діти цим самим пізнають його. Крім того, зображуючи, вони ніби стають її учасниками, а в їхніх душах формується власна оцінка зображеного своє ставлення до всіх цих подій. Завдяки цьому відбувається формування їхнього світогляду.
Дитячі роботи радують образотворчою пластикою, життєрадістю, вражають відвертістю, спостережливістю, радістю відкриття світу, різними темами, уподобаннями свіжим поглядом на дійсність.
Для створення робіт під час творіння використовуються фарби, акварель, гуаш, туш. Використовують техніки: монотипія, акватипія, діотипія, гра таж, прапле, квілінг, аплікація, витинання, орігамі, батик, пастель, робота з різними видами глини, декоративний розпис, розпис на склі, писанкарство.
Дитячі роботи створюють духовність, бажання бачити і створювати красу, творити добро!
Бажаю всім юним художникам творчих успіхів!
Калашнікова Т. Ф.,
керівник гуртка «Каляки-маляки»